måndag 28 mars 2011

Föräldrar skriver om framtiden

"Framtiden är hoppet! Det är morgondagen! Det är våra barn! Framtiden innebär många mål och förhoppningar som var och en försöker förverkliga. Framtiden är de drömmar vi vill förverkliga genom våra barn. Förhoppningsvis får vi en bättre framtid. Jag hoppas att jag får en ljusare framtid för mig själv och mina barn. Jag hoppas att jag en gång ska bli vd för en stor bank någonstans i världen. Jag önskar mina barn allt gott i framtiden. Min tro är att alla önskningar går att förverkliga om man kämpar för dem. Därför försöker jag påminna mina barn om att de ska kämpa tills deras drömmar har förverkligats. Jag tror på ordspråket som säger: "Det är människan själv som gör sig till den hon är." Det är sant! Det är de som lyckas som följer detta." Förälder i klass 5A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.