fredag 1 april 2011

Klass 2A har varit på Tekniska muséet


Jag har varit på Tekniska muséet. Jag såg rullskridskor som liknade stövlar med hjul. Rullskridskorna var jättekonstiga. Jag tror att rullskridskorna kommer att kunna köras automatiskt i framtiden. Ali





Jag har varit på Tekniska muséet. Jag har sett en gammal spis. Jag vill laga mat när jag blir stor. Jag tror att ingen ska laga mat i framtiden. Jag tror inte att man äter kött i framtiden utan man äter mest frukt och grönsaker. Hussein



Jag och min klass har varit på Tekniska muséet. Där såg jag en toalett som var hundra år gammal. Jag tror att i framtiden kommer toaletten att vara bättre. Det kan vara så att bajset går till en plats och papperet till en annan plats. Det är bättre för miljön. Adam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.