måndag 4 april 2011

Förberedelseklass 1.Mina tankar om framtiden

Mina tankar om framtiden
 Om 20 år är jag 32 år.
Om 20 år ska jag jobba och jag ska bli läkare.
Jag ska hjälpa sjuka människor i Irak.
                                                                                                                Ayat  fb1
Framtid om tio år
Framtid om tio år vill jag bli kläddesigner och jag vill ha en bil.

                                                                                                                  Hadil

Framtiden
Om 14 år är jag 24 år då ska jag bli lärare. Jag vill gärna bli det. För jag vill hjälpa barnen att lära sig. Jag vill att de ska kunna jobba med vad de vill när de ska bli stora. Så ska de hjälpa länderna som behöver hjälp sedan ska de bli glada och säga att vi har hjälpt någon.

                                                                                                              Hadeel
                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.